It's your birthday...

17:e mars.
Jag skrev en låt som hette så förut - 17th of march - precis efter att du dött.
Eller, jag försökte iallafall. Det var inte ofta låtar slutfördes...
Eller det var kanske bara en text. I don't know.

Idag skulle du fylla 25 år! Du, som aldrig ens hann bli 16.
Din lillasyster fyllde nyligen 16, nu har hon växt om dig.
Blivit äldre än dig, som stannade där, på nästan-sexton, och gick vidare utan oss.
Några steg före. Tiden går så fort...

Men du kommer aldrig att bli äldre än så,
du kommer vara evigt ung,
och i mitt hjärta finns du alltid,
i mitt hjärta är du alltid nästan-sexton.

Jag kommer aldrig be om ursäkt för att jag älskar dig och skriver om dig.
Du kommer alltid att vara en del utav mig! Älskar dig Dawid!
 

Postat av: Linna

åååå va fint du skriver!!! <3

jag vill så gärna veta mer. vet att vi sa att vi skulle prata på msn men jag har inte nån data hemma o svårt att skriva hos K i lugn o ro.. vill du prova att maila med mig lite trots att det kanske inte går lika direktsom msn? skulle vara jättekul!

PYSS

2010-03-17 @ 09:14:37
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0