"Känner ni er fit:a nu då?" / Kajan

Kan tilläggas att jag även testade Wii Fit för första gången hos Elin & Herman!
Asroligt, jag vill ha ett eget! Hör du det, min pojkvän Michael Landgren? ^^

Har precis nyss kommit hem från Ted-rep, med lite styrelsemöte efteråt och även lite
utanför-häng som vanligt.. Jonas var en darling (också som vanligt) och körde hem
både mig & Oskar! Lovely! Nu ska jag lyssna in mig lite på några låtar som jag ska
få vara med och fronta på.. Niiice.. ♥ Och middag! Tacorester från igår. Chicken style.
"Alltså kyckling..." (Tänk Montazami...)
 

Postat av: Eve

Åhh..har påpekat det där för Robin också..."duuu...det där wee fit vill jag ha"Om jag forsätter önska så kanske jag får när jag fyller år :) höhö. Tjata kan man alltid komma långt med.

2010-03-26 @ 00:12:42
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0