Look what I did, lixom.

So far:

Lunchen. Orkade inte käka allt. Whaaat?

Katten. Långskånk. Tur att jag inte tagit bort julgranslådan än, she lovez!

Klockan är sex!! Och jag har iallafall gjort NÅT bra. Gjort ren Bellas låda å det grövsta - i badkaret -
och torkat golvet i badrummet.. Lalala.


 <- Mmm, jag gillar mitt duschdraperi. Schnyyyygg! Lagerhaus ftw!
 
Finns det nåt mer jag kan städa? A N T A G L I G E N . . . .
Eve tyckte att jag kunde komma över dit och kolla på Top Model (som var kl 16) men jag vet inte ens
om jag kommer iväg nånstans.. alls. Fast jag måste köpa smör. Eller så gör jag som vanligt och struntar
i allt och får helt enkelt inte äta nån frukost imorgon. Typ. Mina ögon är helt skumma, hela jag är helt skum.
Hade megaångest igår och kroppen var jobbig och inte med i matchen, på kvällen fick jag svimningskänslor
och trodde jag skulle spy men tror jag lyckades dölja det ganska väl.. eftersom jag hängde med Philip då..
Och idag är synen sämre än vanligt, de blinda fläckarna tycks vara fler och större, jag tappade hörseln på
ena örat för ett tag sen (men den är tillbaka nu) och allt bara känns så.. skevt.. Håller jag på att gå sönder?
 


Postat av: Malenas värld

Mysig katt ;)

2010-03-17 @ 21:19:45
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0