Mars? Whaaat?

Alltså jag insåg nyss att vi är inne i TREDJE månaden på det här året. (plus en dag)
Tredje månaden på år 2010!! Jag tycker att "år 2010" låter mer Sci-Fi än vad "år 2000" gjorde,
på nåt konstigt sätt, KANSKE för att man inte tycker att det gått så lång tid emellan dem...?
Och för att det ser helt galet ut att skriva "-10", jämfört med "-09". Som typ ens ålder eller nåt. "Ida -10 (år)"

Allting går så sjukt fort och nu är vi alltså redan inne i mars! Det är ju helt sjuuukt!
Och alla pratar om 2010 som det bästa året ever (how do you know?) medan jag själv tycker
att det bara varit krångligt. Men jag hoppas att detta är året då det ordnar upp sig, jag LÄR ju få
ett jobb, jag HOPPAS jag får bo tillsammans med Miche och jag har ju lite roliga grejer på gång..

Hur blir det på lördag?! I still don't know!! Jag hoppas det blir av, I can't wait!!!!



Och förresten vill jag också sjunga i duschen med Ellen.
 

(oh, de här är så söta så de kommer i klickbara miniatyrer:)


Sista bilden: Jag reste mig för att gå till datorn och hon stal min plats i hörnet på en gång! Bah!
 

Postat av: S.

Hahaha den nästsista är ju klockren!

2010-03-02 @ 19:14:54
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, älskar din katt! ;) Ska skaffa mig en jag också när jag flyttar till en större lägenhet ;p

2010-03-03 @ 21:46:52
URL: http://xanndra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0