Maxat

Jag skulle vilja skriva ett väldigt KORT inlägg just nu, eftersom jag är helt somna-trött, men jag vet inte om
det går att få ihop allt som hänt idag, kortfattat. Well, let's give it a shot.

Jag gick upp kl 8 (japp, det var min astidiga morgon som jag oggade om igår, ni behöver inte berätta hur
tidigt NI brukar gå upp, tack ^^)
och gjorde mig iordning för det där jäkla informationsmötet ala MAX.
När jag efter solskenspromenaden ner på stan träffade Hanna & Emmy utanför AMS så började jag undra vad
jag gjorde där? Vi gick in, stod i kö, skrev upp våra namn på lång lista, fick gå in och lyssna på kort info, och 
SEN mina damer & herrar, SEN skulle det bli individuella intervjuer! Å jag ba SHIT POMMES! Det vill jag ju inte! 
Eftersom jag, Hanna & Emmy fått nr 49, 50 & 51 på listan så gick vi till Magnifik och tog en kaffe medan vi
väntade. Och kladdkaka / bulle. Hanna passade även på att läxa upp personalen om hur man gör latte på korrekt
sätt och det slutade med att hon blev ombedd att komma och lära dem göra mönster i mjölken! HAHA!
Vad ska Hanna med Max till lixom, hon kan ju bara komma & knipa nåns cafétjänst.. ^^ She's the best!

Sen gick vi tillbaka, väntade lite MER, och sen fick vi gå in i varsitt rum och träffa olika personer för intervju.
Jag hamnade med nån chef och borde fått megaångest men det gick jättebra! Jag kanske inte är den vassaste
kniven i lådan just för en stressig hamburgerrestaurangstjänst, men jag gjorde nog gott intryck med min knäppa
personlighet och mina rockstjärnedrömmar och mina barnkalas-skills, han garvade mest hela tiden and so did I!
Hahaha! Nej alltså jag tror verkligen inte att de kommer höra av sig, men OM de gör det så får jag väl fundera .
Om jag verkligen vill. Om jag kan. Om jag borde. ^^

I need money!

Sen trodde jag att jag hade Björnmötet kl 13, men när klockan var 13:22 och jag kommit över en handläggares
dator så jag kunde kolla min mail, så visade det sig att jag hade möte kl 14:45. Hehe. Vilken osis!
Så då gick jag & Hanna hem till Elin och snabblunchade lite paj. Hanna stannade där när jag gick tillbaka för
att ha möte - på rätt tid. Herregud! Spenderade nästan hela jävla dan på Arbetsförmedlingen känns det som!
Björnmötet gick bra och jag blev även invinkad till min braiga handläggare som ville säga hej och höra hur det
var. Fick nog ordning på alla papper & utbetalningar med hjälp av Björn, fast det var mest jag som räknade och
löste allt, jag var så snabb. När det väl låg där utspritt så trillade poletten ner lixom! Great, nu fattar jag hur de
tänker. För den här gången, ja. Hurra?

Sen gick jag upp på stan och såg i HM's skyltfönster att de hade 100:- rabatt på alla jackor IDAG OCKSÅ!
Trodde det bara var igår och blev lite ledsen över att jag missade det! Så jag provade typ fem olika jackor
varav tre var för skojs skull och två av dem var några jag kikat på som jag vill ha.. Men jag kom fram till att
jag INTE vill ha skinnjackan, den är SÅ snygg men den är inte rätt form för mig. Tyvärr. MEN! Den där andra
jackan, som jag inte ens tagit kort på (what?!) har nu hamnat i min ägo!! Alltså, det här kommer inte låta som
jag, men den är beige! I don't like beige egentligen men den här är lite mörkare, och hallå MODELLEN är SÅ
fin! Som gjord för ett päron som jag!! Och fodret är svart med små vita prickar, den är avskuren i midjan typ
och lite veckad, minimalistisk ballongeffekt (okej det där lät ju lite cirkusaktigt) i nederkant men alldeles lagom!
Och. Den. Sitter. Så. Bra.

I love. Lovelovelovelovelove. 299:- blev det för den, lovelovelove.

Vilken dag. Jag är så trött så jag nästan dör somnar.
Gick in en snabbis på Lidl på hemväg och köpte räkor, majjo, en energidryck och Kinderchoklad.
Vilken middag!


  
Oj, vad kort det blev. Tycker ni inte?  ^^
 


Postat av: Eve

Klart jag såg smileyn! Men jag är i ett sånt pass "illa" stadie själv just nu (you know...fosterställning all day gärna) så jag orkar inte med skämt och grejer. Usch vad hemsk jag är! Men du vet hur det är..ups and really really far downs! Antennuttag har vi bara i vardagsrum. En antennkabel till tv`n är väl vad vi behöver faktiskt. Så jättesnällt om vi får låna den skitlånga! Nu måste jag laga mat...fast jag inte ens vill ha.

2010-03-12 @ 19:03:48
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Street Art

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-07 @ 21:20:28
URL: http://street-art.blogimagine.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0