Möten & annat skit.

Det känns som om det är mycket saker jag "borde" göra, men de lyckas rinna ut i sanden, why?
För jag orkar inte. Det känns som om jag inte kan greppa nånting. Marken rör sig under fötterna,
synen är suddig och ihålig och det känns tungt att andas.

Snälla bli bra, jag kan inte tänka klart!!! Jag älskar dig! ♥




Möte nr 1 gick bra, och jag fick lite hemuppgifter som jag ska försöka klara av till nästa gång vi ses (31/3).
Vandrade runt på stan ett tag efteråt och insöp solsken, var hungrig, och köpte ett skärp på Lindex's barnavd.
Gick hemåt med mellanlandning på Lidl, köpte en hel del grejer för nästan inga pengar alls, gick hem, lagade
värsta stressmiddagen - spagetti & köttfärssås i rask takt - och hann nätt & jämnt få i mig maten innan det
var dags att vandra iväg på hala kilklackar till dagens möte nr 2 - styrelsemöte med Återsken. (Lång Mening AB)
Det gick också bra. Fikade lite för mycket. Två koppar kaffe, stor bulle och FEM småkakor. Yezuz.

Nu ska jag skicka styrelsemail, samt maila pappers-Björn och typ ugna lite vitlöksbröd.
Jag är så lam. Jag orkar ingenting.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0