Nedrans morgonTV.

Elva:nollnoll.
Jebus.

Och det ENDA som man kunde titta på när RR tog slut, var typ Byggare Bob.
Och det ville jag inte se. Smög förbi det ena ordtävlingsprogrammet efter det andra.
Fy fan vad jag hatar! Ringoling stod på i bakgrunden medan jag stod här vid datorn,
och jag kan inte låta bliiiii att undra vad det är för puckon som jobbar på de där programmen?
Två tjejer samtidigt var det, en jätteblond och en brunett med en fet armtattoo (nice) men båda
var lika våpiga. De stod och var inzoomade deluxe skitlänge och de bet sig i läppen och åmade sig och
ropade tillgjort till varandra "Ååååh, jag orkar inte det här! Jag står inte uuut med spänningen! Ååhhh!"
Och man skulle hitta ett fel på en bild och vinna 45.000 och det verkade som att det inte var en enda
JÄVEL som ringde in fastän det säkert var 100.000 pers som ringt in medan de bara får klirr i kassan.
Tror jag "råkade" ha det på i typ 20 minuter, och inte ett enda samtal in. "Åhhh, jag ORKAR inte det hääär!"
Så jag ba "VAFAN, är det INGEN som ringer?" - och joinade skaran av de som ringde in och blev tio spänn
fattigare på att få höra "Försök igen!". Damn. Men det var värt att chansa för 45.000 spänn. Minus 30% vinstskatt.
Men jag hatar det. HATAR det. Och undrar lite varför jag släppte min bergssäkra teori för en sekund.

Lite smink på det här då, så man blir mänsklig!
 


Postat av: Niclas

Måste bara erkänna.........Ringde oxå in till d där skitprogrammet efter flera dagars tok dizzande av dessa programledare.... vann jag nåt då??......inte då =(.... försök igen!!!!.. eller inte =)

Kram på dej toksyster

2010-03-29 @ 13:55:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0