OCH OM NÅGON UNDRAR...

 ..HUR DET GÅR MED TVÄTTEN så kan jag ju berätta att TORKTUMLAREN INTE FUNKAR HELLER!!!
Och det märker man ju GIVETVIS när man reda proppat den full med blöta kläder, och SJÄLVKLART
när man inte tvättat på en MÅNAD, så det rör sig om drygt 30 par trosor, 30 par strumpor och
en jävla massa annat!!!!!!!! Och ironiskt nog så TÄNKTE jag innan jag skulle sätta på att "den kommer
säkert inte att fungera eftersom inget annat fungerar!!"
- och TADAAAA!!! Känner migränen komma
krypandes och nu har jag en hel jävla IKEAKASSE full med blöta underkläder och tights som på nåt
sätt ska få plats på min pyttelilla torkställning i sovrummet!!!! Jag blir helt jävla GALEN!!!!

Och inte nog med det så undrar jag även hur och var alla handdukar och sängkläder som är i tvättmaskinen
nu, ska kunna torka?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is so stenåldern.
Och jag har grinat i tvättstugan.
Det var inte första gången idag.
 

Postat av: Carro

men shit.. hur mycket otur får man ha liksom? :(

2010-03-24 @ 17:59:45
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

awh.. förstår, men du får skicka ditt kontonummer igen för i morgon SKA jag sätta in pengar till dig, och förlåt att jag inte gjort de innan men jag har typ inte haft pengar ^^, vill du att jag ska godkänna din kommentar eller svaret kanske mest va till mig?



massa kramar

2010-03-24 @ 18:09:39
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Kuk! Och jag skrev ju mess till dig...som inte verkar ha kommit fram. :( I cant make it, men det kanske är lika bra? Att vi hörs en annan dag istället? <3

2010-03-24 @ 18:17:12
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0