Photo-attack!

Mysbilder på världens bästa (världens bästa sämsta katt) som myser i soffan - från igår:



Paljettkuddar är skiten ska ni veta! ♥

Bästa mamman kommer här:




Pose, muddafukka!

Tre små bilder från Laura's kamera i fredags kväll:

                        

Fan, jag måste bli lite bättre på att lägga upp videos alltså.
Och ni måste bli jävligt mycket bättre på att kolla på dem!
Såhär mycket feta cash har jag dragit in på mina videos sen i höstas...

Utbetalning kommer när det överskrider 500 spänn. Så, ehh.. om några år, kanske? ^^
 
                        


Postat av: Elin Wernvik

De låter ju perfekt! :D Nej jag har ingen balkong, det är det enda jag saknar. Det hade varit pricken över i:et liksom. Men vi har en innegård med lite trädgårdsmöbler och ganska mycket gräs och sådär så det fungerar nog bra ändå :) Är din en hyres- eller bostadsrätt?

2010-03-29 @ 00:38:10
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0