Schmupdate.

Det blir lite dåligt bloggat nu när Miche är här.. men men. Får väl försöka catcha up sen när han åkt hem
eller nåt. Igår var vi och glodde på Alice på bio, jag tyckte den var bra! Johnny Depp är som vanligt fantastisk
i sina roller, något annat hade jag inte väntat mig.. Dessvärre hade de inte städat salongen innan, så det var
gamla popcorn och skräp överallt, och sen så hade de inte fyllt på kolsyran i läskmaskinen så alla som hade
köpt popcornmenyer fick FESTIS istället! Men hallå? Kollar man inte sånt INNAN man drar igång? Båda grejerna?
Jag hade köpt en Loka på burk jag, så jag fick njuta av min kolsyra iaf.. och av en stooor popcorn, alldeles själv!

Idag har vi varit på Lucas 4-årskalas i Västerås, och just precis nu är det någon form av förfest här, som 
inkluderar mig, Miche, Petri & Hanna. Och en masa vin, popcorn och musik. Tjoho!
Och JA, jag var bitter när jag såg Pernilla i Andrachansen idag (läs föregående inlägg).. Grrr..  
 

Postat av: S.

Dumma pernilla!

2010-03-07 @ 09:39:07
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0