Söndag!

"Internet har stött på ett oväntat (Oh I'll say!) problem  och måste avslutas!"
Jahapp. Tur att man bara hunnit skriva tre rader då. Here we go again:

Tänk att jag glömde ställa om klockan innan jag gick och lade mig igår, ändå!
Fastän jag tänkte på det. Så "imorse" när jag vaknade kl 11 och satte alarmet på 12 för att få snooza
vidare.. då var ju klockan redan 12.. men Miche ringde och väckte mig tjugo över och räddade situationen.
Att gå upp klockan 13 kändes ju faktiskt liten sent, även för att vara jag, och även för att vara söndag!

Nu glor jag på Housewives-reprisen och har precis käkat frukost, och Bella befinner sig i ostbågeställning
under mitt överkast i sängen. Mys mys! Hanna har lockat över mig med middag & bingolotto & snickerskaka
lite senare idag, låter som det kan bli en bra söndag trots allt! : ) Eve & Robin skulle visst komma också.

Yeezuz, nu är jag helt nojjig och kopierar all text mellan varje mening jag skriver, så jag inte ska få
upp ett jävla felmeddelande IGEN och behöva skriva om! Hata sånt! Bah!


♥ ♥ ♥

Postat av: Carro

låter som du får en bra dag, awh bella sötnos like always!

2010-03-28 @ 14:43:14
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Jaaa..Gry ropade upp fel kör först! Hela publiken buade sen! Awful!

2010-03-28 @ 14:57:51
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Elin Wernvik

Va fin bloggdesign du har :)

2010-03-28 @ 16:22:47
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0