Söndagsgöra

Jag är sååååå trött.



Idag har vi nästan inte gjort nånting. Vi sov länge imorse (ja för fan, vi var ju ute och dansade inatt,
och jag rundade tyvärr av kvällen med ett migränanfall och fick dyka ner i sängen medan de
andra tog ett glas efterfest-vin i mitt vardagsrum...)
och jag käkade lasagne framför tv:n medan
Miche gick och spelade tv-spel med Petri. Klockan 16 åkte vi till Hanna & Daniel och fikade där.
Sen stack vi till Ica, tanken var väl att vi skulle tänka över nån sorts middag men ingen av oss var
speciellt hungrig så det slutade med att jag valde en ananas och en skitstor honungsmelon istället,
och Miche var sugen på yoghurt. Så det blir typ sommar-picknick-middag ikväll!
(Jag fick inte igenom mitt förslag att bara doppa räkor i citronmajjo....)

 <- Viggo känner på varma pajen..




Imorgon bitti åker Miche hem igen, jag undrar när vi ses nästa gång..
Jag är så trött på att ha det såhär.
Så trött på att ha 65 mil emellan oss, så trött på att aldrig träffas,
aldrig vakna upp bredvid varandra, att vårt förhållande aldrig utvecklas.
Så jävla trött på det! 
 



♥ A, please be okay...
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Förstår att du är trött på att ha 65 mil emellan er. Självklart vill man kunna somna bredvid varandra och vakna bredvid varandra varje dag. Dela på dagarna och hitta på saker. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och flyttar upp till dig :)

2010-03-07 @ 20:37:35
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

A? vad har hänt?

2010-03-07 @ 20:49:42
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0