Sponsored by FK

Jag får micra mitt tévatten. Kommer lixom inte fram till vattenkokaren.
Dags att diska? Ja, för LÄNGESEN!

Rachel Ray får underhålla mig så länge hon behagar, just nu står hon och rör ihop en stor guacamole.
Onomnom! Topp 5, lätt! Och jag som skulle gå upp kl 9.. Nåja, alarmet ringde då.. och sen ringde det
var 9:e minut tills jag gick upp mitt emellan två snoozar, kl 9:44. Gääääsp! Destination: stan / banken.
Tack FK för denna promenad, och tack för ytterligare 50 spänn i insättningsavgift! Era puckon! 
 



Fnys. Jag har inget pålägg.
Sylt? Majjo?
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Eftersom försäkringskassan hade haft ditt kontonummer i åtta år så borde dom rimligen stå för merkostnaden som uppkommit genom att de skickar en avi. Eftersom de skickar pengar månadsvis så är det ju lätt att räkna fram att det blir 600 kr per år. Sen är det ju hur länge avgiften varit 50 kr... men 3 år blir ju iaf 1800 kr som de kan sätta in på ditt konto.



2010-03-29 @ 15:05:21
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0