To keep or not to keep?

Nu är jag hemma igen! Har precis betalat räkningarna och kan konstatera att det kanske inte vore
det SMARTASTE att behålla jackan.. men eftersom alla räkningarna ÄR betalda (förutom de autogiron
som ska dras..)
så resonerar jag typ Kläder - Mat, 1 - 0. Eh. Och det var ju ändå 10% rabatt.
Men jag ska ändå prova den tillsammans med lite andra kläder och överväga lite till... : )
Mat är ju också ganska trevligt.. men nudlar är ju billigt, som Annica sa! ^^
 


Första fikandet - på Magnifik! Laura & Annica käkar tacopastasallad & jag dricker en massa kaffe...



Stadshotellet i småsmulor.. Entrédörren är still there, dock..


Nästa kaffe: på gamla Sumpen a.k.a Mat & Småprat!

                         

                                                                                                        Haha, vadå "för mycket paljetter"?!

                       
En ny mascara blev det också, fiiiinally!! Har drygat ut min med vatten i över en månad!! Jebus.
 

Postat av: Ph

Nudlar må vara billiga, men feta och allmänt onyttiga ;)

2010-03-30 @ 02:34:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0