Join the club lixom.

Jag hatar allt jävla slask. Som fan.
Men jag älskar solen.
Så det känns som om jag får kompromissa lite på den fronten.

Love - Hate: 1 - 1.


Jag lyckades ta mig ner på stan efter ett par halkingsförsök och sol i ögonen, satte upp lite affischer och
försökte sälja biljetter till företag, det gick ganska bra! Inga sålda ännu, men jag har lämnat mitt nummer
till tre företag iallafall så det känns ju åtminstone liiiite lovande.. ^^
Sen träffade jag Elinfamiljen och vi begav oss mot Wendy's för att träffa Hannafamiljen och fika!
Stackars lillasyster blev uppsagd från sitt jobb idag och har därmed joinat resten av arbetslösa systraskaran..
Boo! : ( Men fikat var trevligt och barnen röjde som vanligt. I had coffee, no bulle! Great!



Kolla, Viggo är värsta linslusen! Så himla söt!


Haha, works everytime!! : )


Jag provar värsta coola skaljackan på HM's barnavdelning! Woop woop.

Sen följde jag med hem till Furin och fick både middag och undervisning i Traderakunskap.
Och pajformar och svarta assietter som de skulle slänga! Och skjuts hem och sällskap på Ica!
Hello, värsta braigt. Och jag köpte vääärldens största påse Maltesers för typ 7 spänn mer än en vanlig.
440 gram ren lycka. Oh. My. God.

                       
It's really heavy.
"Heavy heavy, you got so heavy baby, yeah yeah..."
Och nej, den är inte slut än, men det lär ju ändras inom kort.
Förhoppningsvis inte ikväll.

Imorgon ska jag hämta Maja på dagis medan E & H är och Västerås:ar sig, få se om vi går på stan
eller går direkt hem och käkar mellis. Hoppas det är fint väder! Sen på kvällen är det rep som vanligt,
hoppas på dans också...

                                                              You know;
                             
 

 

Postat av: Carro

hata att vara arbetslös... suuuuuuuuuck.



massa fina bilder, jackan va ju superb!



kul me tradera.. :) och massa fina bellabilder :)



puss&kram

2010-03-11 @ 00:59:10
Postat av: S.

Den nya bakgrunden är skitsnygg!

2010-03-11 @ 07:26:58
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Det är alltid till nytta! Man kan ju rösta varje dag :D haha!

2010-03-11 @ 07:28:45
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

snygg layoutis sötis

alltså du jag har frågat förr men frågar igen, vilket märke är det på dina ögonskuggor??? de ser så grymt hett ut!! snyggis där!

jackan du provade. snyggis!!! och kan du skicka lite choklad ;) PYSS

2010-03-11 @ 09:09:03
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Eve

" I had coffee, no bulle! Great! " Lite Montazami över det där! Haha! "Toppään"

2010-03-11 @ 12:15:40
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Snyggt med en snygg tjej på bakgrundsbilden :)



Kanske skulle färgnumret i stilmallen ändras till #FFC7CB så inte kanten syns när bilden tar slut :)

2010-03-11 @ 13:09:37
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: mia

SV: haha sötnöt, du kan få ta hälften av allt jag gör, please!! har precis gjort klart en fyrstämmig sats till teorin, o nu funderar jag på spelställe, jag måste boka ett ställe att spela på.. i enköping tror jag de blir :p men de är så svårt o komma på nått!! nått förslag?? i ditt kök?? :P haha PUSS<3

2010-03-11 @ 16:06:52
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0