Bingolotto @ Berg-Sundström's!

Som sagt.. inga miljoner ikväll, men en himla trevlig kväll ändå!
Först fick jag middag, korvstroganoff & ris, och jag har burit omkring på needy-Viggo,
läst Nalle Puh-saga, spelat Fem myror-bingo med Leo, och sen lagom till den riktiga Bingo'n så kom
Eve & Robin, och då blev det kaffe & fika! Vi hävdar fortfarande att det måste varit FEL på våra lotter...









                                                                              (Hanna dunkar huvudet i bordet! Missnöje AB?)


Sudd sudd!

Sen efter att vi glott på Ballar av stål (som utspelade sig här på vår hemmaplan, klipp klipp! ^^) så begav
vi oss hemåt, först Eve & Robin och sen jag. Pratade med Miche hela vägen hem i telefon och det slutade
med att han bokade en resa för mig ner till honom, mellan den 20:e och 25:e maj! För då är det minsann
Lundakarneval! Once every 4:e år! Min kalender visade inte på nåt annat inbokat så jag får väl hoppas att
det inte dyker upp nåt livsviktigt, plus att jag har en massa tid på mig att fixa kattvakt. Kul! : ) 
 
Och de här stjäl jag från Eve och betalar med en länkning, host host ^^:

                                                      Viggo och jag i en plastback.. : )


                                                   Killekill säger moster!! : )
 


Postat av: Carro

verkar ju ha varit trevligt fast ni inte vann :)



dom kostade under 100 kronor iaf.. då va de 25 pills.. 60-70-80 kr tror jag..

2010-03-28 @ 23:34:07
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Du fåååår det! :)



2010-03-29 @ 07:52:00
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Jenniepennie

Du måste nog ha såna där pensionärsduttpennor om du ska vinna på bingolotto ;-)

2010-03-29 @ 16:46:07
Postat av: Ida

Man kanske måste det alltså...

2010-03-29 @ 18:25:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0