When I wake up, in my...

"Jag har laddat upp en bild av make up, kolla in den här: http://www.windowslive.se/minmakeup"

Haha. Vad händer? Vinner man nåt eller? Tsss! : )
Nä, det är nog mer en tips-sida. Och eftersom jag ofta får frågor så lade jag upp en liten text där!
Kan inte länka direkt till min ruta, men ni hittar mig med den här bilden:



Denna bild är tagen på kvällen häromdan innan sminkborttagning, och sminket sitter alltså såhär bra hela dan!
Och yes, för mig är detta vardagssmink.. I love being my snyggaste jag everyday ^^ Ha!
(och sen får folk givetvis ha vilka åsikter de vill, but I like it this way...)

Nu ska jag snart åka till Västerås med Elin (och kanske Hanna om hon vill), det blir nog ingen shopping
eftersom jag köpte snygga jackan igår - som sjävklart invigs idag! - men säkert en trevlig dag ändå!
Solen skiner ju, god damn! Och lite lunch blir det säkert också!


HAHAHA, jag har så stökigt! Men här kommer mina snygga poser. Oh yäh:



Bonusbild:

 

Postat av: Linna

iih tack ida. ska strutta dit med en gång ^^

du är så himlans söt på alla bilder. och om jag med kunde skulle jag se ut som dig varje dag!! du är så JÄVLA snygg o det är sjukt snyggt när man kan sminka sig som du kan ^^ kraama

2010-03-13 @ 12:37:29
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

Jackan är superfin! puss!

2010-03-13 @ 19:29:31
Postat av: Anna

Åh vet du om dom där skorna finns kvar i butik? är så förälskad i dom men bianco finns inte där jag bor :(

2010-03-15 @ 15:46:30
Postat av: Ida

Anna - ingen aning tyvärr! Önskade mig dem i flera måååånader innan jag äntligen fick dem i julklapp av min pojkvän : D Jag vill typ köpa ett par till så jag har ett par extra ifall de här skulle förolyckas. I love them. Bianco finns inte hos mig heller...

2010-03-15 @ 19:14:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Denise

Tycker att du kan ha en måla ögonbryns skola med mig!

2010-03-16 @ 11:55:14
URL: http://methylenedioxymetham.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0