A little bit lighter...

Meh. Det skulle ju vara According to Jim klockan tolv? Sällan Comedy Centrals tablåer inte stämmer.
Undrar om man skulle dricka lite té och sen dyka ner i sängen. Kan somna med lite lättare hjärta idag,
tror jag. Jag kunde betala alla mina räkningar, inklusive de som jag fick skjuta upp från förra månaden!
Fantastiskt!! Tänk att man ska bli så jävla GLAD över en sån liten grej som egentligen varenda "vanlig"
människa tar för givet. I made it. I'm so happy. Sen att jag bara har 130 spänn att leva på under hela
månaden får man lixom försöka låta bli att tänka på just nu. Sommarfester och vin och grilla? Jag? HAHA.


Min middag; pastasalladrester med räkor & citron, lite kassler, hemgjord guacamole, bröd & vin...



Hälsningar från en tät Hollywoodfru:


 


Postat av: Carro

den där middagen såg ju god ut :D

2010-05-31 @ 00:59:47
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmm gott i gott gott. o najs att pengarna räckte. själv lever man ju hemma hos mamma o pappa nu för att man är fattig med noll kr i börsen. inte alls kul =(



o maria, haha hon är så go.. dottern räknar 1, 2, 3 o sen kommer maria o lägger till 4. haha bara de lilla får en ju att gilla henne ännu mer.

2010-05-31 @ 11:26:34
Postat av: Lajl

gaaah o som oftast så glömmer jag att skriva att de va jag som skrev den senaste komentaren. sorry. .hehe.

2010-05-31 @ 11:27:37
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0