Bored-bored-bored-bored.

Måh, efter att ha hittat ytterligare en räkning att skjuta upp, så fattades det TJUGOFEM SPÄNN för
att kunna betala HM-räkningen på 675 spänn. Fan. Men Miche lovade att sätta över lite pengar, det var
ju snällt... ♥ - så kan jag betala den "sista" räkningen (blir ganska många dubbla nästa månad dock..)
och kanske blir det även lite matpengar också? Det skulle ju inte sitta fel.. Vill ju inte att månadens SISTA
frukost ska infalla på månadens FÖRSTA dag! Känns ju lite snopet isåfall.

Skulle gå med Hanna och hälsa på pappa nu strax, så jag har klätt på mig och fixat håret litegrann och
t.o.m dragit på lite mascara.. och så sms:ar hon att "jag tror jag tar det imorgon istället" - SUCK!
Nu är jag ju helt uppstyrd i ONÖDAN. Och nej, jag vill inte gå dit själv. Han tror bara att jag ÄR Hanna då.
Bättre att komma dit båda två så han kan köra på uteslutningsmetoden.. ^^

Måh. Jag är så uttråkad. Bella ligger på filten i sängen och snarkar, kanske borde joina henne..
Eller.. så skulle jag kunna gå och handla.. eftersom jag ändå inte kunde betala den där räkningen,
så det finns ju alltså 650 spänn på kontot. Tjoho...? (Ida needs: smör, mjölk, ny tandborste, mat.)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0