Det här med visioner.

Åååhh, jag hade såna VISIONER för den här morgonen, VISIONER förstår ni!
Jag såg ju igår, hur jag gick upp kl 10 idag, klädde på mig, tog med iPoden ut i "spåret" och gick
hela varvet runt. Innan frukost. Men vad hände? När klockan ringde 10:00 ville jag ju prompt snooza
vidare, åtminstone EN gång.. och sen kanske två.. som kanske blev tre.. och nånstans där så måste
jag råkat stänga av alarmet helt! Vaknade strax efter 12. Och det var ju inte alls meningen.

Visioner. Men det var ju det han pratade om, på den där föreläsningen vi såg på film.
Det räcker inte med att ha VISIONER, man måste ju VILJA. Man måste säga att man VILL.
För visioner uppfylls inte om man inte vill och har ett tydligt mål. Alltså jag trodde verkligen
att jag VILLE gå ut och gå idag, men jag måste ju haft fel? Sova var nåt jag ville ännu mer.
Och nu är jag ju sugen på frukost. Klockan är 12:34, solen har gått i moln (men den kommer
nog fram)
och jag står vid datorn med mina dumma visioner. Bah.

Men dagen är inte slut än...
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0