Det var väl inte meningen att jag skulle ha dem. Eller?

Gick in på Hm.com och kollade om klänningen och shortsen - som jag fell in love with igår - fanns på onlineshoppen,
men shortsen fanns inte alls och klänningen fanns bara från storlek 40 och uppåt. Attans.
Tömmer mobilen på alla foton som tagits under "helgen", det var en hel del! Med andra ord en hel del att ladda upp
också. Måh. Det är så svårt att börja när man vet att det kommer ta hur lång tid som helst. 
Får dela upp det i några inlägg.. 

Har ätit baguette och står kvar vid datorn fastän jag är supertrött. Måste gå ner och kolla om jag bokat tvättid
imorgon, helst innan jag lägger mig så jag vet om jag ska börja tvätta 12 eller 16. Lär ju sova hela dan om jag får.
Och än en gång; fan vad skönt det är att vara hemma. Och tack igen Ingrid för att du hållt ställningarna här hemma! 
♥ 
   

Postat av: linna

vad trist att de inte fanns men glöm inte att kolla då å då, ibalnd får de ju tillbaka från folk som skickar tillbaka. jag fick en trja jag ville ha på det sättet :)

2010-05-26 @ 11:07:37
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lajl

i de tre H&M butikerna jag var i tisdags fanns klänningen oxå bara i 40 o uppåt. likaså i trelleborg. grr. men jag köpte annan fin klänning/tröja.. så jag är glad ändå. hihi. men ändå inte samma modell lixom. jäjä..

2010-05-27 @ 13:11:47
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0