Flygardag.

Igår lade jag märke till, för första gången, att träden här utanför fått en massa små gröna blad.
Äntligen! Utsikten blir så mycket vackrare då! Då var det sol, och även fast det är molnigt idag
så tycker jag fortfarande om vad jag ser utanför fönstret... : )

Nigella på 8:an, jag med en stor tékopp i handen och frukost i magen (macka & yoghurt - och nu är
både yoghurt & mackor slut, förutom den lilla bit bröd jag har i frysen)
och ett sms från lillasyster i
mobilen om promenad och mat/fika innan övning ikväll. Har skrivit två sms tillbaka sen hon skrev det
men hon har visst inte tid att svara. Ikväll blir det bara dans! Tjoho! På med dansskorna, you guys!
 


Postat av: Mia

Ikväll ska vi dansa dansa dansa! :D

2010-05-13 @ 14:09:32
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0