Förstår de inte att det inte hörs ett DUGG...

Förstår de inte att det inte hörs ett DUGG av vad de ropar ut i högtalarna när alla har sina fönster öppna? Jag hör bara blås blås blås blås....


Postat av: r o c k z

hoho ska du till Lund! Såg din pojkvän häromdagen föresten. Kommer dock inte ihåg var. haha. kommer bara ihåg att jag såg honom, och tyckte det kändes skumt o se någon man bara sett på någon bild på någons blogg.

2010-05-20 @ 20:30:17
URL: http://rockzie.blogg.se/
Postat av: Mia

OOO, det där kan ju vara det allra värsta. När man inte facking HÖR. Och det gör man aldrig. Man typ.. ''Jaha, jag kanske är i Borlänge. Eller så är jag i Avesta. Inte vet jag.'' Och så missar man kanske vart man ska gå av. Irriterande!



Ja, och H&M I love. Jag hittar alltid nånting där, mycket mycket bra. Och antagligen är jag ett pucko, men det står liksom ingenstans hur mycket man liksom kan handla för. Eeh. Så jag.. liksom.. vet inte det :P Haha :D

2010-05-21 @ 07:32:45
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0