Fotbollsmatch? Jag?

Trevligt att det inte bara är vi som gillar vår störda video.. höhö.. ^^ Puss på er!!

Jag är påklädd och sminkad och parfymerad och så redo som man kan vara utan att ha skorna på sig,
medan Miche går omkring i handduk och blött hår. Och till detta hör även att såhär har vi haft det typ
varje dag, medan HAN ber mig att skynda mig! Eh? Vem är klar och vem är inte?
Men nu har jag ju tid till detta.. och mycket mer..

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu, men ikväll blir jag meddragen på fotbollsmatch* i Malmö!! Oh, så upphetsad
jag är! (hahaha, nooot) Miche är iallafall väldigt exalterad och det är ju trevligt.. Jag känner ingen större längtan
utan mer ångest över både match och eventuellt galen högljudd publik! Ahh! Sen är vädret astråkigt och jag är
tung i huvudet (både av vädret och det andra) och har en ny ovälkommen fläck i synfältet. Trevligt.

* (Jag HAR varit fotbollsspelare.. believe it or not.. det var LÄNGESEN och jag hade nummer 11 och var högerback
i Åsunda IF och vi var faktiskt ganska bra.. men sen valde jag dansen istället.. ^^)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0