Foto-orgie del 4 (dag 4)

Söndag! Trist väder, mulet och lite duggregnigt. Det kanske skulle blivit plåtning med Tomas men det var
inget bestämt, bara lite löst prat på Facebook. (Vi får ta det nästa gång tycker jag!)
Miche och jag började dagen med att kolla på en kanonbra film som heter "The book of Eli" - den kan jag varmt
rekommendera... med Denzel Washington & snygga Mila Kunis (från bl.a 70's show). Den hade releasedatum i
Sverige den 26:e februari ser jag på IMDB, men jag hade inte ens hört talas om den. Jag skulle lätt se den igen
redan nu! Och filmningen är heeelt fantastisk.




ANYHOW, sen åkte vi till Ikea i Malmö. Miche behövde lite småprylar till sitt kök, under vissa påtryckningar från mig
såklart.. Haha! När vi kom dit passade jag även på att köpa mina turkosa plastvinglas som aldrig finns här hemma,
wohoo! Konto is the shit... ♥ Korvlunch, såklart. Och sen på hemvägen sken solen så då köpte vi med oss fika
och satte oss på en gräskulle och fikade. Lovely.







Här började vi även spela in den här videon, som senare gjordes färdig där i Söderskogen, igen... ^^
(fast den har ni väl redan sett.. haha..)




Miniatyrer igen, klick klick! Alldeles jättemånga.










 


Postat av: Charlie Bernadotte

fan vad jag känner mig på G idag.. fast .. jag kommer nog somna snart.. varit uppe sen 4

2010-05-26 @ 17:11:22
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Anonym

EXAKT HUR lång tid tog det för dig att lägga upp alla bilder?????

Om jag hade laddat upp alla dessa bilder så skulle det ta typ 1 tim!

2010-05-26 @ 17:37:49
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: linna

den filmen såg jag förra helgen :) så bra. o som sagt hon är snygg! ni är lite lika tyckerjag :)

2010-05-27 @ 15:44:59
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0