Godmorgon, min egen säng!

Godmorgon!
Kollade tvättiden innan jag dök ner i sängen inatt, och jag börjar klockan 16. Skööönt, tänkte jag,
då kan jag sova läääänge. Men jag gick upp prick 12 ändå, så det var ju inte sån himla skillnad.. ^^
Nu ska jag äta frukost, och kylen (by Ingrid) bjuder tydligen på yoghurt! Hello luxury! : )
Jag tror jag har goda crunchyflingor nånstans i skafferiet...

Ska försöka påbörja foto-orgien från helgen som gått också, blir nog uppdelat i lite olika inlägg,
för jag MÅSTE ju bara in med allt! Som att ni bara TÖRSTAR efter att se! Nä, inte riktigt, men jag
vill ha det här.. i bloggen.. ni vet väl hur kul det är att sitta och kolla tillbaka i gamla blogginlägg
som man skrev för typ ett år sen eller mer? Det känns så avlägset men ändå som igår på nåt sätt.
Och då vill jag ha dem här, alla bilderna.. : )

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag törstar efter att få se alla bilderna:)

2010-05-26 @ 13:30:37
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Lajl

haha jag har samma problem. inte hunnit lägga in alla mina från helgen heller. o jag vet i fan hur många inlägg de blivit än.. man vill ju ändå dela upp på nåt sätt. annars kan de lätt bli tröttsamt att kolla. =)

2010-05-27 @ 13:14:17
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0