Kaffe i solen?

Solen skiner, det är halvvarmt ute - sa Hanna, som snart kommer upp hit med hela familjen
så vi kan hälsa på pappa och dricka kaffe lite, kanske utomhus? - och jag har sååå ont i magen.
Weehoo! Men det får man väl ta, en gång i månaden.. har tryckt i mig ett par Alvedon och hoppas
nu på underverk. Ej att förknippas med undervärk. Det vill vi inte ha.  ^^

Ussamej, varför kickar alltid alkohol in när man är hemma och ska sova? Blev lite sne och yr inatt
och kände mig grymt uttorkad! Så jag fick dricka massa vatten, som jag inte ens tycker om. Blä.
Och vaknade hundra gånger. Och fick dricka mera. Blä blä. Och ja, hur "lite" vi än drack så tycker
jag ändå att det känns idag! Plus ont:et i magen. "Woah-ah-oh, viiiilken härlig dag!"

Nåja, det är sol iallafall.
Den gick för övrigt upp innan jag hann komma i säng inatt/imorse! Yikes!
 
 

Postat av: S.

Usch, du har den tiden på månaden du med ;( it sucks

2010-05-02 @ 15:57:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Sv: hahaha! Det är jävla pinsamma sanningar det här. Jag får bara be och böna att någon har pinsammare sanningar än mig själv ;P haha..

2010-05-02 @ 16:37:21
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0