Lillasyster! ♥

Låten i förra inlägget blir bara bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar på den.
Har redan hittat på fina stämmor till den... den är nog inte så knepig på gitarr heller, vad jag hör,
så jag lär mig väl den vid ett senare tillfälle så jag kan utbrista i sång på egen hand! ; )

Hanna & jag promenerade ner på stan, och upp igen, med en paus i Pastor Spak's Park (fniss
där vi lyssnade lite musik i Hanna-na-na's mobil, och sen fortsatte vi till Ica Maxi för lite småhandling.


           
                       
                       


Och fina lillasyster plockade en kasse med frukost till mig på Ica!! Men hallå!
Började nästan grina när jag skulle fota för att lägga in i bloggen. Fina Hanna. Det behövde hon ju inte.
Har nu nybakat (mjo, imorse iaf) bröd som heter "Italienare" (passar ju oss, hehe) - ska ta en nattmacka
snart och får se om det är så gott som det låter, I really thinxo! - och yoghurt och mjölk och hamburgerkött
och OST!!! Alltså jag har ALDRIG ost!! Det är ju värsta lyxen!! Fan vad jag ska micra mackor med ost och
grillkrydda sen. Jag är i extas. Älskade lillasyster. Jag är så glad. 
 
Sex and the city och kvällsfrukost. Helt fab. Ömäjsing.
 

Postat av: Frida

Melissa Horn är underbar!! Snällt av din syster! Hade jag sprungit på dig så hade jag köpt lite mat till dig jag med ;) haha

2010-05-10 @ 06:35:09
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/
Postat av: Charlie

bra syster där! :) melissa horn har gjort en låt som heter jag kan inte skilja på .. tror jag som också är väldigt bra!

2010-05-10 @ 09:44:00
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: S.

Aaaw, söta syster! Jag skulle lätt bidra med ost åt dig :)

2010-05-10 @ 10:41:03
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Kaosmamman

Du ser vad snälla människor det finns. Because we loooove you ♥



Hoppa ni har en mysig dag i västerås,

själv liger jag med näsan i boken och läser på om människans anatomi och fysiologi vad gäller andning. Spännande, I tell you! Vi får höras sen, ska nog till Magasinet idag och köpa kort. Yey! :) Puss

2010-05-10 @ 12:19:21
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0