Lundakarneval - check!

Herregud! Nu kom värmen. Med besked. Mitt i karnevalståget. Vi stod en bit från stationen och trängdes med
supermycket folk, tillsammans med Micis & hennes kille & lite fler vänner som jag inte känner till. Och värmen.
Tåget var sjuuuukt långt och jag filmade med mobilen, typ 19 minuter eller nåt. Kommer vara skitkass kvalitet
och ännu sämre ljud, och dessutom kan man bara lägga upp 5 minuter i taget på videofy.me. Men men.
(Miche filmade med iPhonen också, deluxekvalitet, så det kanske blir lån på den!)


(Fick blåtanda över de här bilderna från min mobil till Miches dator.. tänk om man kommit ihåg sladden! Måh!)


Efter tåget så åkte vi och handlade på City Gross, kött till kvällens grillfest och sallad och bröd och potatissallad
och sånt.. nu blir det lunch, och jag TVINGADE Miche att köpa hostmedicin! För helvete! Man kan ju inte bara gå
och hosta lungorna ur sig och klaga och gnälla att man håller på att döööö och inte göra nåt åt det. Damn! ^^
Och jag VÄGRAR att bli smittad, för jag tänker INTE sitta och hosta på en sju timmar lång hemresa, och sen på
fredag är det dags att träffa mostrarna - som åkt upp från Schweiz - och morfar. Som är 97. Då kan man ju inte
vara sjuk heller. Hell no.

Alltså - grillfest hos Micis ikväll! Solen skiner och det är vaaarmt.. : )



Postat av: Carro

gud va kul med grillfest.. vad avis jag blir där jag sitter i min lonliness eller how the heck it spell! :P hej svengelska i älskar you.. haha :P

2010-05-22 @ 16:27:40
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Så fina ni är!

2010-05-23 @ 18:08:24
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0