Musik ikväll!

Hanna kommer strax förbi (när hon pluggat klart för dagen), sen går vi till Ica Maxi och promenerar några varv
på området, hon skulle visst handla också. Ikväll har hon bjudit över mig på middag och sällskap till Eurovision!
Oh vad glad jag blir då! Hade suttit hemma och glott med Bella annars.  
Inget fel i det, det är ju rätt mysigt också, men det gör jag ju vaaarje kväll. Me and my baby.
Och sen vill man ju ALLTID ha ett bollplank när man glor på Eurovision, så man tillsammans kan garva eller hata
eller älska eller bli inspirerad! Brukar ha sms-maraton med Eve varje år när det är final. Haha. Ikväll jobbar hon.

Hur gör ni ikväll? Brukar ni kolla på Eurovision? 
Vi brukar köra på temaklädsel, ofta glitter och paljetter så stämningen bli väldigt schlager. Haha.

Tråkigt att inte Sverige får vara med och tävla, men jag är inte jätteförvånad..
Trots att jag missat alla deltävlingar såhär inför E.V.
Annars är det två skitbra lokala rockband som spelar på Klara Hall ikväll.
Hade jag inte haft planer, och hade jag haft pengar, så hade jag gärna varit där.

 Kom nu Hanna! Jag är påklädd! : )
 


Postat av: Eve

Åh jaaaa just det! Å så bah..jobbar jag! FAn av kasst av mig!

2010-05-29 @ 21:58:30
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Jag håller med dig om sverige ej är med

Jag gilla ju Timotej starkt

Sitter du med massa glitter ikväll

Hoppas du får de trevligt

kram

2010-05-29 @ 22:11:12
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Lajl

sv. tack. men hjälp va stor hon blivit. hur gammal är hon nu?

2010-05-30 @ 01:04:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0