Poke her face!

"Can't read my, can't read my, no SHE can't read my pokerface..."

Ba' fö' att den här versionen är så mycket bättre!
Hanna är on her way hit, hon tror hon ska få med mig ut på krogen ikväll!
Och eftersom jag står här i stövlar & lösfransar med dunkadunka på stereon,
så finns det ju risk för att hon faktiskt lyckas. Tänka sig.
 


Nej man FÅR inte blanda färg & svartvitt men alltså nu pallade jag inte göra om bilderna.. mmmkay?
                                   
                                        Nejdå, jag är inte överrörlig i lederna.. nejdå..


21:52: Tjo! Nu är Hanna här och sminkar sig! Med dricka & allt!
 


Postat av: Eve

Och jag har precis: 1. Tagit hand om Robin ännu en gång...idag blev det akut supernäsblod!

2. Kollat körslagsfinalen och förbannat mig på Moraeus kören!

3. Ätit på tok för stark mat för min mage.



Nu hoppas jag att jag får en daimtårta!

2010-05-01 @ 22:03:51
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha hanna är så kass. Näe har inga planer ännu, inget säkert. Svårt att säga som det är? Rädd för något tro? Skål!

2010-05-01 @ 22:06:44
Postat av: Ida

Daniel; Det var nog mest för att jag förklarade hur opepp jag var tidigare idag.. men jag lyckades komma in i stämning innan hon kom hit ; ) Men vi har inte kommit ut än så vi får väl se!

2010-05-01 @ 22:20:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

awh vad snygg du är! och bella är alltid lika söt, hoppas du och hanna får en trevlig kväll :)

2010-05-01 @ 23:52:57
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0