Potejto potaaato.

Syster Elin vill hämta mig alldeles för tidigt för promenad imorgon bitti. Alldeles.
9:15. Jag borde egentligen sova redan nu om jag ska orka med det. Men det gör
jag ju uppenbarligen inte! Ehh, jo, jag bloggar i sömnen, duhh..?

- "Ta på dig ett par sköna skor!"

HAHAHAHAHAHA.
Jag har ju inga sköna skor. Jag har knappt ett par hela skor.
De enda som hittills funkat ganska bra har nu gått sönder i hälen,
och gör ont... i hälen.. Fantabulous!

Fick två sömntabletter av Eve igår, får väl ta en av dem.
Och ringa doktorn och be om nya. Och vad ska jag göra åt min eviga huvudvärk?
Lite bättre tillvaro, tack! Tror det mesta skulle fixa sig då, faktiskt.
Needs: Massor med pengar och ett jobb. Kanske omvänd ordning.

Jag har ju inte ens ätit middag än. Haha. 
Till lunch (hmm, fast det var ju middagstid) åt jag en potatis och lite broccoli. Fancy.
Det var typ 6 timmar sen. Konstigt man är hungrig.



Mina ögonfransar på högerögat har gått av som fan,
typ alla nästan.. så nu är de jättekorta om man jämför
med vänsterögat. Snacka om snyggt!! Blir helt deppig
av det. Också. Uäh. Jävla skitfransar.
 


Postat av: Elin Wernvik

Nä min ipod är stendöd. Den vill inte sammarbeta för 5 öre. Man kan ladda den, men kruxet i kråksången är att man inte kan stänga av den. Vilket leder till att man kn lyssna en gång, sen till nästa gång är batteriet slut. Värdelöst ^^

2010-05-06 @ 00:37:31
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens i-lands problem = idas ögonfransar.

Härligt...mitt i-lands problem just nu är att jag tycker håret under armarna växer ovanligt fort...jävligt drygt! ;)

2010-05-06 @ 16:15:49
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Storasyster Elin

Men jisses kvinna,det SYNS ju faktiskt inte att dom är kortare! Get over it!! , ) Och oavsett så är även den kortaste av dina fransar fortfarande centimeter längre än vad mina är, även på en bra dag.

Du kanske inte skulle använda lösfransarna så mycket då, det sliter ju ganska mycket på dina egna.. KRAM

2010-05-07 @ 10:42:09
Postat av: Ida

Bah, de är ju jättekorta på ena ögat, CENTIMETER kortare än det ANDRA ögat! Klart det syns!! Det är ju som att säga att det inte syns att man har ett huvud. Det syns ju. Och då MÅSTE man ha lösfransar för annars ser man ut som ett jävla miffo. Och hur ofta använder jag dem? Två-tre gånger i månaden, som mest? Och jag tar bort dem med varmt vatten för att slippa slita loss några egna..

2010-05-07 @ 14:47:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0