Stackars lillponken då.

Miche är JÄTTESJUK (hans egna ord) och HÅLLER PÅ ATT DÖ (också hans egna ord) och jag passar på att blogga lite
medan han ligger i sängen och min homemade kebabpizza står i ugnen. Han stönar och jämrar sig högt så jag ska
förstå att det är VÄLDIGT synd om honom. Men vet ni vad, jag tänker inte bli smittad! Och nu får han se till att bli frisk
så vi kan göra en massa saker! Och nu är pizzan klar så nu är det bara att stiga upp tycker jag... : )
Förresten var vi på expedition i Dalby Söderskog tidigare och det var SÅ FANTASTISKT VACKERT! Jag antastade allt
med kameran från första sekund och Miche FÖRBJÖD mig!! Whatta funk?! Vi ska åka dit igen och ta med en Eos 450D
som han lånat av en kollega... hey, jag kommer ALDRIG komma därifrån... ^^

De bilder jag lyckades ta hoppas jag kunna lägga upp sen men jag har glömt SLADDEN! MÅÅÅHH!!
Puss you guys.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0