Torsdagsplaner:

Ah! Vilken crappy natt. Hade fortfarande ont i huvudet när jag lade mig, och hade då haft det i över tolv timmar.
Kunde inte somna på ungefär två timmar, tack vare en skön mix av huvudvärk, smärta i käkarna och alla dessa
stressiga tankar.... vaknade ungefär femhundra gånger under natten/morgonen och klev inte upp förrän kl 11.

Dagens planer är att först hänga med Eve, typ om en liten stund så jag har sjukt bråttom med smink & hår & kläder
och sånt.. och sen kl 17 ska jag möta Elin på stan, för inhandling av två studentpresenter (eftersom vi är
gratulationsansvariga i Återsken).
Ikväll är det som vanligt (svettig) övning inför gatufesten! Wohoo!
Jag var i Skåne förra torsdagen så jag har inte fått sjunga & dansa på 9 dar.. huu.. : )

Nu; påskyndning!!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0