Önskas: nya gummistövlar!!



Musik: "Vatten" by Robert Broberg. Jovisst förstår ni. Vatten var ordet.



Hemma hos Hanna fick jag byta om eftersom mina kläder var onekligen dyngsura,
hon lånade mig ett par träningsbrallor. Och de satt väl på i cirkus femton minuter
innan Viggo våldsamt slog ut ett glas mjölk så det bara stänkte över hela köket!
Hanna & jag droppade av mjölk och jag fick byta om till det tredje paret byxor...


Buhu, Hanna & Daniel har fått upp sina lameller, själv har man ju haft sina i KARTONGEN i ett åååår!!!!



Efter att vi fikat, danstränat, och käkat middag, så var det dags för övning med Återsken
och det blev dans (och lite sång) till bakgrunder. Efteråt tog Ingrid med mig, Hanna, Moa &
Emelia till Donken och så blev det fika och lite middag för några av oss. Värsta myset! ♥

                      
                    
Ska spana in det där programmet/sajten där man kunde redigera videos - mobilvänligt -
som Tobbe tipsade om. Det är ju sjukt kasst att "redigera" i mobilen och dessutom att jag
måste spela in musiken i mobilen, i "Ljudinspelaren" och lägga in på klippet, SEN föra över
den till datorn. Kasst! Kasst sa jag! Vad sa jag? KASST! 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0