Förstamajparty

Här kommer lite bilder från gårdagen/gårkvällen/natten:

Som sagt så trillade ju Hanna in här runt 21:30-snåret nångång, och så sminkade hon sig i mitt
badrum samtidigt som hon hällde upp Aquatini efter Aquatini i varsitt champagneglas till oss. Jodå!



                         

                        
                         Sen så gick vi ner för att möta Sandra på stan, och inta Star Lounge..

            Sandra gjorde dock sitt bästa för att undvika att vara med på kort, hela kvällen.. ^^
 Vi tog med oss varsin drink och satte oss under varsin filt på uteserveringen! Ja det är ju ändå MAJ lixom! 
                 (tills de bad oss gå in eftersom de tydligen stängde "utomhuset" kl 12.. zzz..)




Sen gick vi till JOAR bannemej, fast Sandra valde att gå hem och sova. Det var ganska trevligt, förutom 
de där kåta rugbyspelarna som man var tvungen att värja sig emot.. men men, ganska bra betyg på
kvällen ändå! Sen tog det hundra år att komma hem, och sen micrade jag korvstroganoff, och ååååååt,
och sen mådde jag lite illa och gick och lade mig. Och då hade solen gått upp. Tjoho!


                                                                                       *Umf umf*, som Hanna skulle skrivit.
 

Postat av: Lajl

snygga ni är. åååhh.. jag saknar min syster. men snart.. snart flyttar jag hem till skåne igen, wwoohoo!!!

2010-05-02 @ 16:54:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

bebi kommer o hämtar hem mej om 21 dagar (jag räknar ner, typ de enda jag gör, längtar som fan)

sen ska jag väl bo lite hos mina föräldrar i trelle o lite hos bebi i malmö under sommaren för då kommer jag antagligen jobba. sen till hösten har jag säkt skolor. så jag får lixom se var jag tar vägen då. hoppas på att komma in i malmö så jag blir kvar. längre vet jag lixom inte... hur framtiden ser ut.



men ska du flytta ner nästa sommar? woho.. men varför inte denna redan?

2010-05-02 @ 17:14:15
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Mia

Oo, det ser roligt ut! Jag vill också parta och svänga på rumpan med er! HOHO :D

2010-05-02 @ 18:16:15
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

Åååhh jag vill oxå ut o Parta! :)

2010-05-02 @ 19:34:32
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Linna

haha fan va söta ni ääär! jag önskar jag med kunde vara så snygg på fyllan å villan.

vad är knepet ;)



puss på er beuatyqueens

2010-05-03 @ 08:50:35
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0