Foto-orgie del 2 (dag 2)

På fredagen var det lite kvavt och mulet, och Miche tog med mig till en helt fantastisk skog, Dalby Söderskog,
för promenad. Det gick en ekspång genom skogen där man kunde gå, det var så himla coolt! Solen tittade fram
medan vi gick där och det blev verkligen tropisk hetta mellan träden! Och det var sååå himla vackert..
Gick lös med mobilkameran men Miche tyckte att jag skulle vänta tills vi tog med EOS-kameran dit, som han lånat
av en kollega.. men jag fotade lite ändå, of course!:







Sen åkte vi hem - med en mellanlandning på Willy's - och Miche lade sig i sängen (sjuklingen!)
medan jag gjorde kebabpizza...


                                                                                                      Ouch, kolla min LILLA blåsa på hälen!


På kvällen gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan och spanade in karnevalsområdet. Mycket folk I say!

              
                           

                           
Sen när vi tagit några varv, lyssnat på lite musik och gått en sväng utanför, köpte vi läsk och åkte hem...
        (och Miche hade två lådor godis i bilen som han fått av en kompis som jobbar i godisbutik.. ^^)




 


Postat av: S.

Han borde inte ha backslick :( Hah!

2010-05-26 @ 16:59:05
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0