From yeeesterdaaay...

Har nu kört Skrikmässan för andra gången, denna gång i Täby Danderyyyyyd, och det gick väl bra?
(Förutom att jag hade svimningskänslor och var yr och blaha blaha, tråk tråk!)
Det hör ju inte till våran "vanliga genre" om man säger så, men det är ju alltid kul att få komma iväg
och sjunga lite ihop! Fast jag hade gärna fått några timmars längre sömn... hade JÄTTESVÅRT att
somna och efter att jag väl lyckats göra det så vaknade jag typ femhundra gånger, och funderade på
att gå upp och ta sömntablett men eftersom det bara var ett par timmar kvar tills klockan skulle ringa
så kändes det inte som världens bästa idé.. så det blev inte mycket sammanhängande sömn inatt..
Får ta igen det imorgon!! Med råge!

Kollade nyss på bilder från gårdagen, det ska visst finnas en film också.. ska leta rätt på den och
kanske slänga upp den med, om den inte är alltför "fjortisfylla". Hehe. Men så mycket som min
pojkvän börjat "vlogga" så vore det ju synd & skam om jag inte kunde kontra med NÅT! Ju!

Här kommer miniatyrer, click it gooood!
Förfest @ min balkong:


Sen tog vi taxi och mellanlandade hos Ann:



Sen fotade jag inget på Joar, men här kommer lite från efteråt:

 


Hrrrm. Här är filmen. Sänk ljudet, eller stäng av. Typ helst. Hahaha.

Jag, Lexi & Mia. Oh yeah.
 

Postat av: Mia

Alltså HUR ser jag ut? Jag bara frågar liksom. JÖSSES!

Vi måste dansa snart igen. Utan Sur och fucking FUL! :D

2010-05-08 @ 23:01:14
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Tess

Grymt kul verkade ni ju ha :)

Tumme upp!

Postat av: Lexi

HAHA.. sjukt kul hade vi.. jag minns dock inte denna film! :) kul, kul!

2010-05-09 @ 10:40:04
URL: http://neijas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0