We have a situation.

Jahopps, nu har jag slut på smör också. Damn. Och snart mjölken också. No more breakfast.
Måste betala räkningarna idag. Eller, några av dem iallafall. De som pengarna räcker till.
Borde skjuta upp några till. Har lyckats skjuta upp 860 spänn, behöver alltså trolla fram
ungefär... massor med pengar... ändå. För att kunna betala resten. Tjoho.

Ringa Soc på måndag? Eh, helst inte. 
  

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Nä, skattmasen är väl inte rättvis åt det hållet, bara när det gäller att dra in pengar.



Yxa är väl lite stenålders, men visst har jag en sådan. Men den används inte så ofta...



Trist när inte pengarna räcker... Jag kommer nog att vara i den sitsen nästa månadsskifte, borde fattas 6000 kr eller nåt då. Men jag har ju fyra veckor på mig så det löser sig på något vis.

2010-05-01 @ 15:52:54
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Det är bra du får lite hjälp utifrån :)



Ja, jag har en del grejer ute på tradera nu och räknar med att få in ett par tusen där. Så får jag lite mer plats här hemma :)



Ha en bra eftermiddag!

2010-05-01 @ 16:07:10
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0