4 weeks & Fathers Day

Idag är det Fars dag, jag inväntar Hanna som ska upp till pappa, och jag joinar henne. Skönt att han fick
komma hem från Intensiven och slipper ligga på sjukhuset just idag.. ( - som om någon annan dag hade varit
bättre eller? Nä kanske inte..)
Så det blir väl kaffefrukost där, I guess. Har inte ätit nåt än men antar att Hanna
kommer rätt snart så jag kan nog vänta.



Idag är det 28 dagar, dvs prick fyra veckor, kvar tills han kommer hem.
Han tyckte jag skulle hälsa. Ja till pappa alltså. Men ibland får man ju vara glad om pappa ens vet vem man
SJÄLV är, så det är väl inte läge att försöka förklara att man har "en ny kille", lixom? Han vet ju givetvis vem
Miche är eftersom de träffats massor med gånger, t.o.m när han var piggare. Så om jag skulle försöka förklara
vem Niklas är så skulle han säkert ändå bara blanda ihop dem.... : ( Krångel.

Lite lam idag. Saknar massor. Det känns som om tiden går olidligt långsamt ibland.
Och vi bara skriver en massa fina saker till varandra och saknar varandra.
Hade hellre sagt dem LIVE, if you know what I mean, fast det är oftast lättare att SKRIVA
än att PRATA tycker jag. Så man kanske inte alltid får till de rätta orden ändå.

Anyhow. Hoppas tiden går riktigt fort. För jag vill ha hem dig! Nu! : )
 
 

Postat av: S.

Naaw..

2010-11-14 @ 15:16:27
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0