Can't wait.

Ja, tills du kommer hem alltså!!

Idag ville jag VERKLIGEN prata med dig. Fick ett fantastiskt mail av dig och nu får jag inte tag i dig.
Och jag MÅSTE sova. Ska upp om 8 timmar.. och 20 minuter. Senast. Men mobilen ligger bredvid,
så jag vaknar - förhoppningsvis - om du skulle råka höra av dig. ^^

Me no like this! Du borde vara här och inte där! ♥ 




Haha, Vilket mongo.
 

Postat av: Petra

Hej vackra Ida : ) har följt dej både som HittaFisken, Kawrt-nee och nu Kawrtnee.blogg.se och jag ville bara säga att det underbart att både kärlek och jobb börjar ordna upp sig för dig. Och det här med att FK sänker din ersättning... hmpf. Värva fler läsare till bloggen, videoblogga med videofy.me så kanske det ger lite extra klirr i kassan : ). Fett lång kommentar men jag önskar dig all lycka och välgång här i livet Vackra Fisken.

2010-11-12 @ 01:14:01
Postat av: Ida

sv; Åh tack fina Petra.... : ) Tack, det känns jättebra just nu, ja förutom de där "små" detaljerna som pengar.. hrrrm. ^^ Men jag försöker att inte fokusera mest på det just nu. Njuter av att vara KÄR fastän han är så himla långt bort och inte kommer hem förrän on en månad! Det känns fantastiskt! Och att ha jobb i sikte.. det var jättelängesen ju.



Jag har videofy.me-konto men det inbringade inte mycket pengar direkt.. haha. Typ 25 spänn på ett halvår? HAHAHA. Utbetalning vid 500. Humm. Gick över till youtube för det var lättare. Typ.



Tack för din "fett långa" kommentar, jag tycker den var alldeles lagom! Puss & kram!!

2010-11-12 @ 10:02:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh, tack ska du ha :) Du var med jättefin på Halloween och det var roligt ovant att se dig i ljust hår :)



Haha, mitt största problem med att katten ska lägga sig i mina klädlådor är att han pälsar ner så förbaskat :)

2010-11-12 @ 15:31:48
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Sveintindra

Very impressed!

2010-12-20 @ 16:52:58
URL: http://sveintindra.blogimagine.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0