Dystopia Lane, i ett vardagsrum nära dig!

Åååååhhh, vilken sjuk timing! Pratade med lillasyster i telefon på vägen från jobbet (still wow!) och hon frågade
vad Blowsight's senaste skiva heter (detta är ju sjukt intressant för alla eftersom det är min darling som sjunger,
lalala)
och jag ba "Den har inte kommit ut på Spotify än, buhu buhu", osv. Och så för skojs skull så kollade jag
nyss. Och så ba HAR den det!!! ÄNTLIGEN!!! Sick sick sick.
Ida kommer inte lämna lägenheten på LÄNGE, kan jag bara tala om.

Lyssna på Dystopia Lane här - om ni har Spotify!  ♥

Åh, LOVE! Your voice makes me crazy!! 
Känns åtminstone som om du är LITE närmre nu... än typ, Tyskland. Hihi.
 
M-m-m.


 

Postat av: Mia

Vad har han i Tyskland att göra liksom? :O

Sämst land ^^

2010-11-19 @ 18:23:12
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: johanna

Men har inte den funnit på spotify ett tag??

Sjukt bra är skivan iallafall! Älska dystopia! <3

2010-11-19 @ 20:18:20
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0