Kiss life and turn it upside down ; )

Häromdan klagade jag på att jag fått saker i ögonen lite för ofta på sistone.
OCH IDAG DÅ? Ni vet när man får sånadär ryck i ögonlocket? Sjukt störigt. 
Nu har jag haft det i några TIMMAR i sträck. Det går inte över! HAHAHAHA!

Faaaan, hela synfältet ba hoppar ju.  ^^

Did you ever wanna give it a try? ♥ 
ÅH vad jag längtar efter dig! Saknar att stå på tå för att nå upp till dina läppar och kyssas.
Kom hem nu så jag får göra det igen!! Tre veckor kvar, idag. Tre veckor som jag hoppas går
jättejättefort. Fulla av praktikjobb, repande, sångjobb, konserter &... saknad.

SÅ mycket saknad!!
 
. . . . .

Hihi, denna fanns på nån annans profil, I like..... ^^


. . . .  ♥  Haha, yes please . . . .  ^^


Hahaha, ååh, på tal om det - nu är det South Park-avsnittet som handlar om Facebook... SÅ roligt. Mwahahaha.
 

Postat av: Anna

Haha kul med det där på fb.. ^^ Tänk vad underbart det kommer bli sen när ni ses igen! Tre veckor går faktiskt ganska fort.

2010-11-21 @ 23:10:43
Postat av: Ida

Anna - ja jag längtar så jag nästan går sönder! Hoppas det går fort. Jättefort! : D Hihi.

2010-11-21 @ 23:43:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hatar nervryck i ögonen! Jag brukar få det precis under ögat, stället för ögonlocket. Sjuukt störigt! ^^

2010-11-22 @ 07:53:33
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Hur kan man ha det i flera timmar?! :P haha

2010-11-22 @ 15:36:51
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0