Lurlurlurlur.

Och tänk, jag TÄNKTE faktiskt typ i förrgår kväll/natt, när jag fastnade nånstans bland mina gamla blogginlägg
att ÅH vad jag skrev mycket roligare förut. Det var bättre då. Roligare att läsa. Hade nog ett roligare liv.
Sen har jag mest varit deppig. Jolly Ida.
Och så på sistone så har jag varit så himla glad!!
Och nu ba BLAFF så är jag deppig igen. Hann inte ens fatta det själv. Jättekonstigt.
 
 

Postat av: Lajl

Gumman, hur kunne de nu bli såhär.. du va ju så glad. Du mådde ju så bra. Fast så är de ju alltid.. de är inte alltid "efter regn kommer sol" för regnet kommer ju alltid igen.. oo ja då får man se fram emot att solen snart tittar fram igen.. ååh nu svammlar jag nog.. kanske bäst att bara ge dej en kram ist. KRAMKRAM idagumman!

2010-11-15 @ 18:55:00
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tyckte dock att det här inlägget var smashing eftersom att lur betyder snopp på malungsmål :D

hahahah

2010-11-15 @ 20:35:28
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0