Måndag på stan!

Jag tänkte gå upp klockan 9 imorse, men efter att ha varit vaken och pratat i telefon och sms:at till klockan var
över halv fyra, så var jag inte så kaxig när klockan ringde. Knappade in "10:00" istället och somnade om. Och sen
så snoozade jag lite till efter 10.. tills Laura ringde och väckte mig och jagade upp mig ur sängen. Haha! Välbehövligt! 
Efter att ha fått i mig lite frukost gick jag hem till henne, i isande kyla! Burr! Vi drack kaffe, inväntade Madde, 
hängde lite, sen stack Laura & jag ner på stan. Betade av Apoteket, HM, JC, Lindex och även lunch/fika med Hanna!

                          
                           
Sen följde jag med Laura och hämtade Wilmer på fritids, och fick även träffa min gamla kompis Sandra som jobbar
där, plus två gamla elever som jag hade på den skolan där jag jobbade förut. Woop woop! Sen fick jag skjuts
hem och Laura bad om ursäkt för psykiskt lidande då Wilmer poppade "Jag är en gummibjörn" i bilen. Hahaha!
Med all rätt. Terapivarning. Ikväll är det styrelsemöte och jag är SÅ jäkla INTE pepp. Trött och vill mest sova.
Men förhoppningsvis håller vi inte på så länge ikväll... man får ju vara glad om man inte fryser ihjäl på vägen dit!
Kanske borde investera i en varmare jacka... Min vinterjacka är från 2003 och jag vill ha en NY!! Uäh.

Ska sticka om en halvtimme.... Zzzz....
 


Postat av: Mia

Jag vill också luncha med er på stan buHU! :(

2010-11-08 @ 18:26:22
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jag tänkte också gå upp vid 9 imorse.. men släpade mig upp strax innan 11.. ;) Men nångång måste man ju få sovmorgon :)



sv: Jo den bonusen satt fin på en måndag :)

2010-11-08 @ 19:06:05
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0