Måndag!

Godmorgon! Mja, rätt så god. Vaknade en kvart innan klockan ringde och spillde samtidigt ut ett glas vatten som
stod på nattduksbordet! Vanligtvis brukar sånt kunna förstöra en hel dag men det var som tur var väldigt lite vatten,
och sen kände jag mig ändå rätt utvilad. What? Gick och lade mig typ halv ett, ett (?) men var väldigt orolig i kroppen
och somnade inte förrän typ efter 2, och sen vaknade jag minst en gång i timmen hela jävla natten. Jävla kropp.
Den var ju beredd på att vakna av ett sms som bara EVENTUELLT skulle komma (och inte gjorde det) så det blev
kortslutning som vanligt eller nåt. Och jag tog INGEN tablett eftersom jag redan var så jävla trött. Dumt.
Att man är så trött så man håller på att somna HELA DAN ger visst inga garantier om att kroppen SKA somna!!
Det skulle man ju kunna TRO!

Och ändå så vaknade jag alltså en kvart innan klockan ringde, och var redo att gå upp.
I wonder if that'll come back and bite me in the ass later today....
Idag står "repa hela jävla dan och lägga körer" på schemat, och kl 19 är det dags för styrelsemöte.
Pepp = noll! Och så kan vi ju inte ha det... 


 
TRETTON DAR KVAR! ♥ 
 
                         
                         

Förresten är min mjölk slut och jag är tésugen och allt kändes genast lite tråkigare.
 

Postat av: Herman

Jag bjussar på té med mjölk. Hygglo va?

2010-11-29 @ 10:58:58
Postat av: josefine

fin blogg :)

2010-11-29 @ 12:45:43
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Mia

Men äsch vad sämst att vakna hela tiden sådär. Hata avbruten sömn!

2010-11-29 @ 19:29:10
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0