Mouse arm

Okej, månaden & veckan började like all crappy med FK's totala missar, och det där med sänkt ersättning och c:o,
men sen har jag fått prata i flera timmar med min favvokille (trots kajko-internet) och sen har jag även fått en
GRUPP (!) tillägnad mig på Facebook av liten söt tysk tjej. Haha. Awesome : ) Då får man ju le lite...? ^^

Nick & c:o åker nu från Nederländerna till Tyskland och vi sms:ar för fullt.
All needy! Haha. "December är vårt" - ja men FATTA vad långt till December. Typ.
Måååhhh...
 
Hämtade inte mitt smink idag. Det blir ett osminkat möte imorgon. Sen hämtar jag det.
Men då är dagen redan förstörd. Hahahahahaha. Shallow? Me? Nej men jag trivs i smink,
och dessutom känner jag mig trött utan det. Typ som att man MÅSTE gnugga sig i ögonen
bara för att man KAN. Jag har ont i min högerarm. KAN vara musarm. För jag har suttit i
pyjamas framför datorn HELA dan. Jebus!!!
 



Postat av: johanna

aaw, gulligt med en egen grupp tillägnad sig ju! :)

2010-11-01 @ 23:47:48
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0