Night calls

Planerna ändrades lite såhär på morgonen kan man säga. Hanna ställde in "frukosten" och hämtade bara sina grejer.
Herman ringde och berättade att han hade en intervju i sthlm och att vi skjuter på dagen ett par timmar.
Sååå.... jag har bara druckit té och legat i soffan och kollat på Masterchef Australia. OOOCH vad hände då?
Jo, då började mitt jävla ögonlock rycka igen. JAG BLIR GALEN. Och så håller det på, typ 4 gånger i minuten.

Vad är det för feeeel på mig?
Uähähäh....

N sms:ade inatt vid tvåtiden och sen pratade vi i telefon ett tag, och sen skulle han höra av sig igen vid 4-snåret.
Jaaaaa, och det gjorde han! Fast han skrev "ring mig om fem minuter", varpå jag somnade om och ringde en
halvtimme senare. Hahaha. Vilken tur att jag vaknade igen! Unbelieeevable. Åh jag ÄLSKAR att prata med honom.
Fick även prata med Robin & Mini, det var trevligt sisådär efter-halv-fem på morgonen, med halvsovande Ida och
onyktra bandkompisar. Hahaha. Men ååååååh, N, I love you, I love your voice, I miss you, aaaahhh!
Pratade ungefär mellan halv fem och kvart över... sen somnade jag om, glad och kär... ♥ 

Skulle kunna tänka mig att SOVA hela den här dan... men nej.. : )
 


Postat av: Anonym

Aa mmm nu kan jag inte hålla mej längre OKEJ?!

Vem är främlingen som du pratar med om nätterna?

Är det han som du var ihop med förut, eller en ny stjärna??

Jag är SÅ nyfiken!!!

2010-11-22 @ 15:19:54
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: S.

Så kul att du är så kär!

2010-11-22 @ 15:42:02
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha Masterchef Australiaaaaa :D

2010-11-22 @ 15:55:54
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0