Oväntade tårar - och ännu en dag har gått.

Alltså.. hur länge har jag haft ryck i ögonlocket nu egentligen? 6-7 timmar i sträck?
Om det inte gått över när jag vaknar imorgon bitti så klipper jag fan av ögonlocket!!
Eller nej det låter kanske lite drastiskt... men jag blir GALEN!! Ryck ryck ryck knyck.

Fick prata med min honey på fb-chatten (- som jag hatar!) ett tag, och sen försvann han ett litet tag,
och sen kom han tillbaka och då hade jag hunnit börjat grina av saknad (ja alltså inte för att han skulle
komma tillbaka till chatten, utan komma HEM, blandat med en massa andra känslor som rann över).
Men nu har han försvunnit igen och jag gissar batteritorsk på datorn kanske? Det skulle nog bli rätt sent
innan vi kunde prata-prata. Så jag funderar på att gå och lägga mig och sova ett par timmar innan han
hör av sig igen...? För jag vill ALLTID prata. Alltid. Längtar efter hans "Är-du-vaken?"-sms, så jag kan ringa
och få höra hans röst igen. Har aldrig brytt mig såhär lite om all förlorad sömn......

Men DIG bryr jag mig så JÄVLA mycket om, läskigt mycket, fantastiskt mycket. 
Nu är klockan efter 12, vilket betyder 20 dagar kvar baby!! Åååhhh! ♥
 

" D o n ' t   c r y   f o r   m e ,   I   s e e   yo u . . . "  





Postat av: Carro

vad jobbigt med ögonlocket.. och saknad.. men snart har 20 dagar gått ska du se.. :)))), vilka otroligt söta bilder, du får alltid till det du :) kraam

2010-11-22 @ 06:05:48
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: johanna

nej vad jobbigt med ögonlocket!

och 20 dagar går superfort :)

2010-11-22 @ 10:37:07
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Ja dom gamla Kent skivorna är bäst! Fast deras senaste "En plats i solen" är faktiskt riktigt bra! Lyssna på den, riktigt grym skiva :)

2010-11-22 @ 10:43:31
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0