Påhälsning på jobbet.

Dagens bilder från mobilen, förresten! Såhär nyduschad och allt.
Nice med sol på väg till jobbet imorse:


Lillasyster tittade förbi på jobbet idag och skulle prova en grej, jag passade på att hålla henne kvar jättelänge och
slängde på henne lite allt möjligt och fick henne även att ställa upp på lite foton till hemsidan. Inget av dessa foton
dock men kolla vilka fina klänningar ; ) Kika in på Marina Design om ni vill se mer...



                                               This I love, vill själv ha denna i rosa!!:

                       

Jahapp, och så var klockan kvart i tolv då, kvart i elva-dagar-kvar, kvart i oh-so-disappointed-ikväll-igen.
Eller nej förresten, där är jag redan. Passerat, t.o.m...

Fan... : (
 

Postat av: Lexi

Och bakom Hanna (i den blå klänningen) hänger MIIIIN klänning! Jag ser den! Jag älskar den. FAAAAB!

2010-12-01 @ 00:31:44
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Carro

wow..solbilden är så fiiin.. och woooow vilka vackra klänningar :D

2010-12-01 @ 00:51:15
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0